četvrtak, 26. svibnja 2016.

ISPOVEST – Kada sam ja imao 20 godina (a to je bilo prije 15 godina) “udvaranje” je bilo mnogo lakše…


Kada sam ja imao 20 godina (a to je bilo prije 15 godina)  “udvaranje” je bilo mnogo lakše. Nas 6-7 drugova organizuje žurku, pozovemo “drugarice” (koje planiramo da naguzimo), braću od tetke, strica šta ja znam. Uglavnom skupi se nas 25-30, uglavnom uzrasta od 17-21godina. Pri kraju žurke kad većina ode, a ostanu ove naše “drugarice” igramo masne fote, i obično nam popuše ili mi njima poližemo padne i seks. Ne znam da li bi to danas upalilo, ali nama se posrećilo. I tako izazovi tipa: skinuti joj tange, ali bez ruku, pokaži mu si*e, sjedi mu u krilo do kraja večeri itd. Ova moja je bila ratoborna, al šta ima veze kad sam otišao sa žurke sa njenim gaćicama u džepu.

Nema komentara:

Objavi komentar